Avtomatski odgovori
OTRS lahko pošilja avtomatske odgovore strankam. Avtomatski odgovori se pošiljajo ob posebnih dogodkih, pr: če je ustvarjena nova kartica, če je poslana poizvedba, če je kartica zaprta ali jo zavrne sistem. Na povezavi "Avtomatski odgovori" lahko upravljamo z avtomatskimi odgovori. Ko ustvarimo nov odgovor lahko izberemo dogodek, ki bo sprožil avtomatski odgovor. Po osnovni namestitve so na voljo naslednji avto-odgovori.
ime |
opis |
---|---|
auto reply |
Če je ustvarjena nova kartica v vrsti. |
auto reply/new ticket |
Če je ponovno odprta že zaprta kartica z novo številko pr:. stranka odgovori na takšno kartico. |
auto follow up |
Če je prejeta poizvedba. |
auto reject |
Če sistem zavrne kartico. |
auto remove |
Če sistem izbriše kartico. |
Avtomatski odgovori lahko vsebujejo dinamično vsebino. Če vstavimo spremenljivko <OTRS_CUSTOMER_EMAIL[5]> , bo v odgovoru prvih 5 vrstic strankinega e-sporočila. V spodnjem delu okna imamo več primerov uporabe spremenljivk.
Za dodajanje avtomatskih odgovorov sledimo povezavi "Avtomatski odgovori <-> Čakalne vrste".
*Da bi ohranili doslednost podatkov v OTRS ni možno izbrisati avtomatskih odgovorov. Lahko jih de-aktiviramo če jim nastavimo veljavnost na 'neveljaven' ali 'začasno neveljaven'.