29.03.2024
Projekt podpira MVZT

Angleška stran/English version

Iz o COKS - Center odprte kode Slovenije

(Primerjava redakcij)
Skoči na: navigacija, iskanje
(Pomoč in svetovanje COKS)
Vrstica 1: Vrstica 1:
 +
__NOTOC__
==Pomoč in svetovanje COKS ==
==Pomoč in svetovanje COKS ==
COKS ponuja vse storitve svetovanja, uvajanja in pomoči pri uporabi odprtokodnih rešitev. Uporabniki imajo na voljo spletne vire (portal, wiki, forum, dokumente) ter [[Storitve klicnega centra|klicni center]]. Dostop do vse spletnih informacij in osnovne telefonske informacije so brezplačne za vse uporabnike. Obširnejše in podrobnejše storitve so brezplačno na voljo uporabnikom v državni upravi, sicer pa drugim uporabnikom proti plačilu po priporočenem ceniku COKS.
COKS ponuja vse storitve svetovanja, uvajanja in pomoči pri uporabi odprtokodnih rešitev. Uporabniki imajo na voljo spletne vire (portal, wiki, forum, dokumente) ter [[Storitve klicnega centra|klicni center]]. Dostop do vse spletnih informacij in osnovne telefonske informacije so brezplačne za vse uporabnike. Obširnejše in podrobnejše storitve so brezplačno na voljo uporabnikom v državni upravi, sicer pa drugim uporabnikom proti plačilu po priporočenem ceniku COKS.
-
Naloge COKS so tudi:
+
==Kako mi lahko COKS pomaga, če smo:==
 +
* organ državne uprave (DU)?
 +
COKS vam nudi popoln dostop do vseh vsebin na portalu www.coks.si, brezplačno svetovanje in pomoč po elektronskih kanalih ([mailto:podpora@coks.si email], [[https://forum.coks.si forumi]]), kakor tudi telefonsko svetovanje in pomoč preko [[klicni center|klicnega centra]]. Za podrobnejše svetovanje o odprtokodnih rešitvah so vam na voljo tudi svetovalci za brezplačna uvodna srečanja. Izvedljivost in način načrtovanja ter izvedbe odprtokodnih projektov skupno ocenimo po uvodnem pregledu stanja in nalog.
 +
* javno ali zasebno podjetje?
 +
COKS vam nudi popoln dostop do vseh vsebin na portalu www.coks.si, brezplačno svetovanje in pomoč po elektronskih kanalih ([mailto:podpora@coks.si email], [[https://forum.coks.si forumi]]), kakor tudi osnovno telefonsko svetovanje in pomoč preko [[klicni center|klicnega centra]]. Izvedljivost in način načrtovanja ter izvedbe odprtokodnih projektov skupno ocenimo po uvodnem pregledu stanja in nalog.
 +
* končni uporabnik?
 +
COKS vam nudi popoln dostop do vseh vsebin na portalu www.coks.si, brezplačno svetovanje in pomoč po elektronskih kanalih ([mailto:podpora@coks.si email], [[https://forum.coks.si forumi]]).
 +
 
 +
==Naloge COKS so tudi:==
* [[uvajanje rešitev]], temelječih na odprti kodi; vključuje [[svetovanje]] in [[uvajanje rešitev|storitve implementacije]]
* [[uvajanje rešitev]], temelječih na odprti kodi; vključuje [[svetovanje]] in [[uvajanje rešitev|storitve implementacije]]
* [[storitve klicnega centra|podpora rešitvam]], temelječim na odprti kodi; tako končnim uporabnikom kot IT strokovnjakom
* [[storitve klicnega centra|podpora rešitvam]], temelječim na odprti kodi; tako končnim uporabnikom kot IT strokovnjakom
* [[usposabljanje uporabnikov]] rešitev, temelječih na odprti kodi; [[usposabljanje uporabnikov|izobraževanja]] za različne ravni uporabe odprte kode
* [[usposabljanje uporabnikov]] rešitev, temelječih na odprti kodi; [[usposabljanje uporabnikov|izobraževanja]] za različne ravni uporabe odprte kode
* [[razvoj]] in [[lokalizacija programske opreme|lokalizacija rešitev]], temelječih na odprti kodi;
* [[razvoj]] in [[lokalizacija programske opreme|lokalizacija rešitev]], temelječih na odprti kodi;
-
 
+
==Več informacij o storitvah COKS lahko dobite:==
-
Več informacij o storitvah COKS lahko dobite:
+
- [[https://www.coks.si www.coks.si]]
- [[https://www.coks.si www.coks.si]]

Redakcija: 19:28, 21. oktober 2007

Pomoč in svetovanje COKS

COKS ponuja vse storitve svetovanja, uvajanja in pomoči pri uporabi odprtokodnih rešitev. Uporabniki imajo na voljo spletne vire (portal, wiki, forum, dokumente) ter klicni center. Dostop do vse spletnih informacij in osnovne telefonske informacije so brezplačne za vse uporabnike. Obširnejše in podrobnejše storitve so brezplačno na voljo uporabnikom v državni upravi, sicer pa drugim uporabnikom proti plačilu po priporočenem ceniku COKS.

Kako mi lahko COKS pomaga, če smo:

  • organ državne uprave (DU)?

COKS vam nudi popoln dostop do vseh vsebin na portalu www.coks.si, brezplačno svetovanje in pomoč po elektronskih kanalih (email, [forumi]), kakor tudi telefonsko svetovanje in pomoč preko klicnega centra. Za podrobnejše svetovanje o odprtokodnih rešitvah so vam na voljo tudi svetovalci za brezplačna uvodna srečanja. Izvedljivost in način načrtovanja ter izvedbe odprtokodnih projektov skupno ocenimo po uvodnem pregledu stanja in nalog.

  • javno ali zasebno podjetje?

COKS vam nudi popoln dostop do vseh vsebin na portalu www.coks.si, brezplačno svetovanje in pomoč po elektronskih kanalih (email, [forumi]), kakor tudi osnovno telefonsko svetovanje in pomoč preko klicnega centra. Izvedljivost in način načrtovanja ter izvedbe odprtokodnih projektov skupno ocenimo po uvodnem pregledu stanja in nalog.

  • končni uporabnik?

COKS vam nudi popoln dostop do vseh vsebin na portalu www.coks.si, brezplačno svetovanje in pomoč po elektronskih kanalih (email, [forumi]).

Naloge COKS so tudi:

Več informacij o storitvah COKS lahko dobite:

- [www.coks.si]

- [forum.coks.si]

- pošlji mail ZDAJ

- pokliči ZDAJ - 02 621 61 XX

Pomoč in svetovanje drugih podjetij v Sloveniji

Na spletnih virih COKS so zbrani podatki o vseh podjetjih, ki nudijo storitve povezane z odprtokodnimi rešitvami. Tukaj so našteta le nekatera, sicer pa je natančna ponudba navedena pri opisu posameznih programskih rešitev.

Agenda d.o.o. Inštitut IPROK Inštitut OKO Nevron d.o.o.