20.04.2024
Projekt podpira MVZT

Angleška stran/English version

Iz o COKS - Center odprte kode Slovenije

(Primerjava redakcij)
Skoči na: navigacija, iskanje
(New page: V okviru COKS deluje tudi klicni center za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev (KC bo predvidoma začel z delovanjem v začetku novembra 2007). Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru ...)
Vrstica 1: Vrstica 1:
V okviru COKS deluje tudi klicni center za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev (KC bo predvidoma začel z delovanjem v začetku novembra 2007). Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate tudi na [mailto:podpora@coks.si podpora@coks.si]].
V okviru COKS deluje tudi klicni center za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev (KC bo predvidoma začel z delovanjem v začetku novembra 2007). Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate tudi na [mailto:podpora@coks.si podpora@coks.si]].
 +
 +
KC nudi svetovanje in odgovore iz sledečih področij:
 +
 +
* pogoji in področja delovanja COKS
 +
* splošno svetovanje o odprti kodi
 +
* svetovanje in osnovna podpora uporabnikom pri uporabi odprtokodnih rešitev, ki jih podpira COKS
 +
 +
Nudenje storitev KC COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za IT klicne centre. Vsi zahtevki se beležijo v IT infrastrukturi KC, pogovori so zaradi zagotavljanja nadzora nad kakovostjo nudenja storitev lahko tudi posneti.
 +
 +
Na enostavnejše zahtevek dobijo uporabniki odgovore takoj, zahtevnejša in obširnejša vprašanja višje zahtevnosti posredujejo na drugi nivo podpore - posredovanje drugim strokovnim sodelavcem KC ali članom konzorcija. Na ta vprašanja dobijo uporabniki telefonski ali email odgovor v roku 48 ur v delovnem času.

Redakcija: 22:34, 13. oktober 2007

V okviru COKS deluje tudi klicni center za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev (KC bo predvidoma začel z delovanjem v začetku novembra 2007). Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate tudi na podpora@coks.si].

KC nudi svetovanje in odgovore iz sledečih področij:

  • pogoji in področja delovanja COKS
  • splošno svetovanje o odprti kodi
  • svetovanje in osnovna podpora uporabnikom pri uporabi odprtokodnih rešitev, ki jih podpira COKS

Nudenje storitev KC COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za IT klicne centre. Vsi zahtevki se beležijo v IT infrastrukturi KC, pogovori so zaradi zagotavljanja nadzora nad kakovostjo nudenja storitev lahko tudi posneti.

Na enostavnejše zahtevek dobijo uporabniki odgovore takoj, zahtevnejša in obširnejša vprašanja višje zahtevnosti posredujejo na drugi nivo podpore - posredovanje drugim strokovnim sodelavcem KC ali članom konzorcija. Na ta vprašanja dobijo uporabniki telefonski ali email odgovor v roku 48 ur v delovnem času.