28.03.2024
Projekt podpira MVZT

Angleška stran/English version

Iz o COKS - Center odprte kode Slovenije

(Primerjava redakcij)
Skoči na: navigacija, iskanje
Trenutna redakcija (08:19, 7. november 2007) (spremeni) (undo)
 
Vrstica 1: Vrstica 1:
-
V okviru COKS deluje tudi klicni center za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev (KC bo predvidoma začel z delovanjem v začetku novembra 2007). Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate tudi na [mailto:podpora@coks.si podpora@coks.si]].
+
V okviru COKS deluje tudi klicni center (KC) za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev. Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate na naslov [mailto:podpora@coks.si podpora@coks.si]].
<b>Telefonska številka podpore: 02 421 61 53</b>
<b>Telefonska številka podpore: 02 421 61 53</b>
Vrstica 9: Vrstica 9:
* svetovanje in osnovna podpora uporabnikom pri uporabi odprtokodnih rešitev, ki jih podpira COKS
* svetovanje in osnovna podpora uporabnikom pri uporabi odprtokodnih rešitev, ki jih podpira COKS
-
Nudenje storitev KC COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za IT klicne centre. Vsi zahtevki se beležijo v IT infrastrukturi KC, pogovori so zaradi zagotavljanja nadzora nad kakovostjo nudenja storitev lahko tudi posneti.
+
Nudenje storitev klicnega centra COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za klicne centre na posročju IT. Vsi zahtevki se beležijo v informacijski infrastrukturi KC, pogovori pa so, zaradi zagotavljanja nadzora nad kakovostjo nudenja storitev, lahko tudi posneti.
-
Na enostavnejše zahtevek dobijo uporabniki odgovore takoj, zahtevnejša in obširnejša vprašanja višje zahtevnosti posredujejo na drugi nivo podpore - posredovanje drugim strokovnim sodelavcem KC ali članom konzorcija. Na ta vprašanja dobijo uporabniki telefonski ali email odgovor v roku 48 ur v delovnem času.
+
Na enostavnejše zahtevke dobijo uporabniki odgovore takoj, obširnejša vprašanja višje zahtevnosti pa se posredujejo na drugi nivo podpore oziroma se posredujejo drugim strokovnim sodelavcem KC ali članom konzorcija. Na ta vprašanja dobijo uporabniki telefonski odgovor ali odgovor v obliki elektronske pošte v roku 48 ur.

Trenutna redakcija

V okviru COKS deluje tudi klicni center (KC) za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev. Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate na naslov podpora@coks.si].

Telefonska številka podpore: 02 421 61 53

KC nudi svetovanje in odgovore iz sledečih področij:

  • pogoji in področja delovanja COKS
  • splošno svetovanje o odprti kodi
  • svetovanje in osnovna podpora uporabnikom pri uporabi odprtokodnih rešitev, ki jih podpira COKS

Nudenje storitev klicnega centra COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za klicne centre na posročju IT. Vsi zahtevki se beležijo v informacijski infrastrukturi KC, pogovori pa so, zaradi zagotavljanja nadzora nad kakovostjo nudenja storitev, lahko tudi posneti.

Na enostavnejše zahtevke dobijo uporabniki odgovore takoj, obširnejša vprašanja višje zahtevnosti pa se posredujejo na drugi nivo podpore oziroma se posredujejo drugim strokovnim sodelavcem KC ali članom konzorcija. Na ta vprašanja dobijo uporabniki telefonski odgovor ali odgovor v obliki elektronske pošte v roku 48 ur.