29.03.2024
Projekt podpira MVZT

Angleška stran/English version

Iz o COKS - Center odprte kode Slovenije

(Primerjava redakcij)
Skoči na: navigacija, iskanje
Abecedni seznam programov
IDABC > A. Produktivnostna orodja in administrativni postopki > A.9 Razno
Source Forge > Pisarna/posel > Upravljanje projektov

Trenutna redakcija (13:18, 15. oktober 2010) (spremeni) (undo)
m ('''LOKALNA POMOČ''')
 
( not shown.)
Vrstica 12: Vrstica 12:
Nadzorujete in dokumentirate lahko rešitve za vse telefonske klice in prejeta elektronska sporočila, kar vam omogoča celoten pregled nad opravljanjem rešitev ter hitrejšo realizacijo.
Nadzorujete in dokumentirate lahko rešitve za vse telefonske klice in prejeta elektronska sporočila, kar vam omogoča celoten pregled nad opravljanjem rešitev ter hitrejšo realizacijo.
-
Spletna aplikacija temelji na tehnologijah LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) in se bez težav vključi v vsa uporabniška okolja. Za dostp potrebujejo uporabnik le spletni brskalnik in elektronsko pošto.
+
Spletna aplikacija temelji na tehnologijah [[LAMP]] (Linux, Apache, MySQL, PHP), XAMP in se bez težav vključi v vsa uporabniška okolja. Za dostp potrebujejo uporabnik le spletni brskalnik in elektronsko pošto.
Double Choco Latte ponuja standardne funkcije upravljanja projektov, delovne naloge in kartice podpore klicnega centra.
Double Choco Latte ponuja standardne funkcije upravljanja projektov, delovne naloge in kartice podpore klicnega centra.
Vrstica 20: Vrstica 20:
* Kartice podpore klicnega centra - upravljanje stikov z naročniki in beleženje opravljenih storitev. Avtomatsko merjenje časa.
* Kartice podpore klicnega centra - upravljanje stikov z naročniki in beleženje opravljenih storitev. Avtomatsko merjenje časa.
* Časovne kartice - beleženje posameznih delovnih faz na delovnem nalogu potrebni za izvršitev delovnega naloga. vsak delovni nalog lahko vsebuje več časovnih kartic.
* Časovne kartice - beleženje posameznih delovnih faz na delovnem nalogu potrebni za izvršitev delovnega naloga. vsak delovni nalog lahko vsebuje več časovnih kartic.
-
* Nabor atributov
 
-
- Nabor atributov: aktivnosti, prioritete, pomembnost, status.
 
-
- vsak izdelek lahko ima svoj nabor atributov za delovne naloge in kartice podpore klicenga centra
 
* Naročniki - upravljanje naročnikov
* Naročniki - upravljanje naročnikov
* Sodelujoči - sodelavci vključeni v projekte, vključujoč hierarhično podporo.
* Sodelujoči - sodelavci vključeni v projekte, vključujoč hierarhično podporo.
Vrstica 42: Vrstica 39:
=='''LOKALNA POMOČ'''==
=='''LOKALNA POMOČ'''==
-
'''[https://www.agenda.si/upravljanje-it/uporabniska-podpora/dcl-double-choco-latte.html Agenda d.o.o.]'''
+
'''[https://www.agenda.si/ Agenda d.o.o.]'''
----
----
[mailto:uredniki@coks.si Prijavite] ponudbo lokalne pomoči
[mailto:uredniki@coks.si Prijavite] ponudbo lokalne pomoči
Vrstica 67: Vrstica 64:
<div class="coksboxsw">
<div class="coksboxsw">
{{infobox programi
{{infobox programi
-
| image = [[image:Dcl.jpg|100px]]
+
| image = [[image:Dcl.jpg|90px]]
| name = Double Choco Latte
| name = Double Choco Latte
-
| kropis = kartični sitem
+
| kropis = Kartični sitem za upravljanje s klici in el. pošto
| izdaja = 0.9.5
| izdaja = 0.9.5
| razvijalec = [https://dcl.sourceforge.net/developers.php Michael L. Dean]
| razvijalec = [https://dcl.sourceforge.net/developers.php Michael L. Dean]
| os = Linux, MS Windows, Mac OS, BSD
| os = Linux, MS Windows, Mac OS, BSD
-
| stack = [[php]]
+
| stack = [[XAMP]], [[LAMP]]
| licenca = [[GPL]]
| licenca = [[GPL]]
-
| spletnastran = [https://dcl.sourceforge.net/index.php https://dcl.sourceforge.net/]
+
| spletnastran = [https://dcl.sourceforge.net/index.php dcl.sourceforge]
| lokalizacija = Da
| lokalizacija = Da
}}
}}
Vrstica 83: Vrstica 80:
==BREZPLAČNO SVETOVANJE==
==BREZPLAČNO SVETOVANJE==
E-pošta: [mailto:podpora@coks.si podpora@coks.si]
E-pošta: [mailto:podpora@coks.si podpora@coks.si]
- 
-
Forum: [https://forum.coks.si/viewforum.php?f=5 forum.coks.si]
 
Tel. 02 421 61 53
Tel. 02 421 61 53
Vrstica 94: Vrstica 89:
Zadnja stabilna različica: '''0.9.5'''
Zadnja stabilna različica: '''0.9.5'''
-
Datum izida: '''07.01.2007'''
 
===Izvršne različice programa ===
===Izvršne različice programa ===
* [https://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=1424 Prenesi DCL]
* [https://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=1424 Prenesi DCL]
Vrstica 102: Vrstica 96:
==Dokumentacija==
==Dokumentacija==
-
* [https://dcl.sourceforge.net/documentation.php Osnovna stran dokumentacije (angleška)]
+
* [https://dcl.sourceforge.net/documentation.php Dokumentacija (angleška)]
</div>
</div>
<div class="cokshelp">
<div class="cokshelp">
Vrstica 121: Vrstica 115:
<!--desni meni end -->
<!--desni meni end -->
</div>
</div>
 +
[[Category:A.9 Razno]]
 +
[[Kategorija:Abecedni seznam programov]]
 +
[[Kategorija:Upravljanje projektov]]

Trenutna redakcija

DCL

Double Choco Latte (DCL) je odprtokodni kartični sistem za upravljanje s klici, nalogami in elektronskimi sporočili.

Omogoča upravljanje klicev in nalog, beleženje časa, obveščanje o nalogah, nadzorovanje projektov in pripravo poročil. Možnost vodenja več oddelkov (podpora, prodaja, itd.)

Nadzorujete in dokumentirate lahko rešitve za vse telefonske klice in prejeta elektronska sporočila, kar vam omogoča celoten pregled nad opravljanjem rešitev ter hitrejšo realizacijo.

Spletna aplikacija temelji na tehnologijah LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP), XAMP in se bez težav vključi v vsa uporabniška okolja. Za dostp potrebujejo uporabnik le spletni brskalnik in elektronsko pošto.

Double Choco Latte ponuja standardne funkcije upravljanja projektov, delovne naloge in kartice podpore klicnega centra.

  • Delovni nalogi - namenjeni beleženju opravljenih storitev: bugi, zahtevki za podporo, zahtevki za vzdrževanje, projektne naloge.
  • Projekti - vključujejo hierarhično podporo podprojektom. Statistika nadrejenih projektov vključuje statistiko podprojektov in tako mogoča celovit pregled aktivnosti.
  • Kartice podpore klicnega centra - upravljanje stikov z naročniki in beleženje opravljenih storitev. Avtomatsko merjenje časa.
  • Časovne kartice - beleženje posameznih delovnih faz na delovnem nalogu potrebni za izvršitev delovnega naloga. vsak delovni nalog lahko vsebuje več časovnih kartic.
  • Naročniki - upravljanje naročnikov
  • Sodelujoči - sodelavci vključeni v projekte, vključujoč hierarhično podporo.
  • Oddelki - razdelitev sodelujočih
  • Prioritete - razvrstitev zahtevkov po prioritetah
  • Statusi - upravljanje uahtevkov po statusih
  • Sekvence - sorodni delovni nalogi so lahko označeni z isto številko in inkrementalno povečano številko sekvence.
  • Izdelki - očitno, lahko so dodeljeni sodelujočemo zaradi poročanja. Uporabno za produktne vodje za pregled aktivnosti na področju njihove odgovornosti.
  • obvestila preko elektronske pošte s pomočjo nadzorov:
    • obvestila o statusih: Odprt, Zaprt, Spremenjen
    • opcijsko obvestilo o vseh aktivnostih
    • lahko nadzorujemo izdelek ali projekt in sprejemamo obvestial o vključenih delovnih nalogih
    • nadzor nad določenim delovnim nalogom
    • o na enak način lahko nadzorujemo tudi kartice podpore klicnega centra, razen projektov

LOKALNA POMOČ

Agenda d.o.o.


Prijavite ponudbo lokalne pomoči

Kako uporabljam DCL?


Prispevajte svoje izkušnje o uporabi OK rešitve.

OSEBNA IZKAZNICA

Katek opis: Kartični sitem za upravljanje s klici in el. pošto
Različica: 0.9.5
Razvijalec: Michael L. Dean
OS: Linux, MS Windows, Mac OS, BSD
Okolje: XAMP, LAMP
Licenca: GPL
Spletna stran: dcl.sourceforge
Lokalizacija: Da

BREZPLAČNO SVETOVANJE

E-pošta: podpora@coks.si

Tel. 02 421 61 53

Download

Zadnja stabilna različica: 0.9.5

Izvršne različice programa

Pomoč