19.04.2024
Projekt podpira MVZT

Angleška stran/English version

Iz o COKS - Center odprte kode Slovenije

(Primerjava redakcij)
Skoči na: navigacija, iskanje
(New page: ===Fear, uncertainty, and doubt=== Prodajna taktika, ki vključuje širjenje strahu, dvoma in nezaupanja glede konkurenčne ponudbe na trgu. Pogosto se uporablja s strani monopolistov na t...)
Trenutna redakcija (09:48, 8. julij 2009) (spremeni) (undo)
 
Vrstica 1: Vrstica 1:
===Fear, uncertainty, and doubt===
===Fear, uncertainty, and doubt===
Prodajna taktika, ki vključuje širjenje strahu, dvoma in nezaupanja glede konkurenčne ponudbe na trgu. Pogosto se uporablja s strani monopolistov na trgu. Pogosto je v obliki širjenja vprašljivih in nepreverljivih informacij v odnosih z javnostjo, v predstavitvah, v prodajnih postopkih in v verbalni komunikaciji.
Prodajna taktika, ki vključuje širjenje strahu, dvoma in nezaupanja glede konkurenčne ponudbe na trgu. Pogosto se uporablja s strani monopolistov na trgu. Pogosto je v obliki širjenja vprašljivih in nepreverljivih informacij v odnosih z javnostjo, v predstavitvah, v prodajnih postopkih in v verbalni komunikaciji.
-
Za začetnika te taktike velja IBM (v 80. letih), vendar jo je v 90. letih prevzel gigant Microsoft po navajanju [https://en.wikipedia.org/wiki/Fear,_uncertainty_and_doubt Wikipedije].
+
Za začetnika te taktike velja IBM (v 80. letih), vendar jo je v 90. letih prevzel gigant Microsoft, kakor navaja [https://en.wikipedia.org/wiki/Fear,_uncertainty_and_doubt Wikipedija].
FUD je zelo pogosta praksa številnih podjetij in njihovega prodajnega osebja.
FUD je zelo pogosta praksa številnih podjetij in njihovega prodajnega osebja.

Trenutna redakcija

Fear, uncertainty, and doubt

Prodajna taktika, ki vključuje širjenje strahu, dvoma in nezaupanja glede konkurenčne ponudbe na trgu. Pogosto se uporablja s strani monopolistov na trgu. Pogosto je v obliki širjenja vprašljivih in nepreverljivih informacij v odnosih z javnostjo, v predstavitvah, v prodajnih postopkih in v verbalni komunikaciji. Za začetnika te taktike velja IBM (v 80. letih), vendar jo je v 90. letih prevzel gigant Microsoft, kakor navaja Wikipedija. FUD je zelo pogosta praksa številnih podjetij in njihovega prodajnega osebja.